Untuk Pertanyaan sms saya : 012 6889896 ( sms only )
Untuk Tempahan Terus Email ke : ermygeneration@gmail.com


ERMY GENERATION ENTERPRISE ( 001923960 - U )

Khamis, 17 Februari 2011

Pakej ( Bunga Telur Teddy + Rattan Basket )

Contoh warna pink & purple,..yang telah saya guna untuk bunga telur teddy ballerina ini...






Bunga Telur Teddy Ballerina Berserta Rattan Basket...bagi pakej ini...untuk Rattan Basket hanya boleh pilih warna yang ready stock saja...sila email@ sms saya...sekiranya ade sebarang kesulitan..




Code : Pakej
Color : mengikut warna tema majlis anda ( kecuali Rattan Basket kerana ianya ready stock so pilih warna yang available sahaja...sila klik label rattan basket)
* Minimun order : 30 pcs
* sila email @ sms saya untuk quotation price bagi pakej ini....kerana harga untuk pakej ini lain,ade special price...
* pakej ni tidak tertakluk pada design bunga telur ni sahaja...anda boleh memilih design bunga telur lain untuk digandingkan bersama rattan basket ni..
* Pakej ini...adalah termasuk bunga telur campur rattan basket....
* Rattan basket sudah siap diisi dengan candy...normal price Rm 2.00 each..tapi untuk pakej ni...ade harga special price

P/S = untuk sebarang pertanyaan @ candangan sila terus menhubungi saya...terima kasih (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan