Untuk Pertanyaan sms saya : 012 6889896 ( sms only )
Untuk Tempahan Terus Email ke : ermygeneration@gmail.com


ERMY GENERATION ENTERPRISE ( 001923960 - U )

Jumaat, 4 Mac 2011

Tak sangka

Tempahan nie saya dapat last minute...member fb msj tanyer untuk buat tempahan..bagi saudaranya dari johor
saya agak risau juga..sebab hanya ade beberapa hari jee untuk saya siapkan..
tapi saya nekad untuk terima..tak sangka saya dapat siapkn 50 pcs tu dalam masa 3 hari saja...
tanpa saya perlu tergesa2..terima kasih kepada Pn.Ida 'n' kak naly..(^_^)









Order detail :

Code : Bunga telur teddy ( Simply Love )
Quantiti : 50 pcs
Color : soft pink 'n' purple

2 ulasan:

  1. tuan rumah sgt bepuas hati ..n tetamu yg dtg lagi la..suka dpt teddy yg comel ..siap mintak 2-3 utk bagi anak2 kat umah..haiihh pening tuan umah nak layan takot tak cukup lak lau bg sorang tu 2-3 kan hehehehe

    BalasPadam
  2. hehe..terima kasih....(^______^)

    BalasPadam